SyhByz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Domain Parking Tavsiyesi
18
●2.571
- 19-05-2010, 16:08:39park sayfası oluşturmayı düşünmüştüm ama adsense banlar diye vazgeçmiştim (yine banladı
) başta yapsaydım güzel olurdu da şimdi hepsini yapmak imkansız. şimdilik en iyisi sedo görünüyor.
sıfırdan başlayacak olanlar kendi park sayfasını oluşturmalı.
şöyle birşey mümkün mü?
özel ns tanımlasak ns.xx.com gibi. bütün domainleri bu adrese yönlendirelim ve bütün sayfaların indexini tek bir yerden değiştirebilsek çok harika olur - 21-05-2010, 00:45:45Üyeliği durduruldudmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sedo.com zaten cok fazla odeme yapan bir firma deyil,Domain parking'de para kazanmak icin oncelikle yabanci domainlere yonelmek gerekli.
Cok daha iyi kazandiran parking siteleri var, ornek : skenzo.com - 26-05-2010, 14:40:49Üyeliği durdurulduParking olayı çok saçma bence. Bir kullanıcı olarak park sayfalarını gördüğümde sinirleniyorum. Park sayfası yerine blogger hesabına yönlendirmenizi öneriyorum. Blogger hesabı zaten kendiliğinden ziyaretçi çekiyor. Arada bir iki tekiet falan girersiniz. Blogger hesabı her bakımdan avantajlı.
- 26-05-2010, 22:05:50birçoğumuzun merak ettiği bir konu bu. bu konuda bilginize güveniyor ve sizden detaylı bir yazı bekliyoruz hocam.mcsa24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

) başta yapsaydım güzel olurdu da şimdi hepsini yapmak imkansız. şimdilik en iyisi sedo görünüyor.