Arkadaşlar ben de park etmeyi düşünüyorum domain'lerimi. Fakat nereden park etmeliyim, kararsızım. Başka tavsiyesi olan var mı? Sedo'dan mı yapmalıyım, kendi park sayfamı nasıl oluşturabilirim?