Yaklaşık 300 kadar domainim var. geçtiğimiz günlerde hepsini park etmeye karar verdim ve sedo'da park ettim. domainlerin çoğu Türkçe.
gösterim: 6,548
tık: 307
gelir: € 6.67
yukarıdaki istatistiklere göre sedo'yu bırakmalı mıyım? 300 dolara domainsponsor hesabı alsam değer mi?
aslında parktan gelecek para çok umrumda değil.domainler boş durmasın ve istatiklerini göreyim diye parka aldım. tek tek domainlerle uğraşmadan sedo şeklinde (reklam olmayacak) bir sistem basit olarak oluşturulabilir mi?
Domain Parking Tavsiyesi
18
●2.571
- 19-05-2010, 07:40:26peki bu 300 domainin hangisinden ne kadar geldiğini görebiliyor musun?
- 19-05-2010, 10:09:49Bugüne kadar, birçok park firmasını denedim.
Hepsi benim domainlerimden para kazandı, Fakat bana yeterli derecede ödeme yapmadı.
En son park ettiğim şirket 250 $ ımı yedi ödemedi. ( Haram olsun )
Bunun için hiçbir firmaya güvenmiyorum.
Bu yüzden bende artık kendi park sayfalarımı dizayn ettim.
Toplam olarak, park sayfası entegre edilmiş 100 kadar dominim var, Bunların günlük giriş sayıları 750-1000 arasında değişiyor,
Toplamda günlük 1-3 $ gelir sağlayabiliyorum. Akmasada damlıyor. - 19-05-2010, 11:52:34İmzamdaki domainlerden herhangi birine giriş yaparak inceleyebilirsiniz.turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2010, 12:01:50mcsa24 ,
güzel düşünmüşsün benim aklıma gelmemişti bu sistem.
bende buna benzer olarak www.domainsat.net i yapmıştım ama dediğim gibi park olayı aklıma gelmedi hiç.
çalıyorum fikrini izninle
- 19-05-2010, 12:05:40Fikir benim, izin sizin hocam.SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda, Fikirlerimi paylaşmaktan asla çekinmem,
domainlerinizi boş boş yatırmayın çalışsınlar,
"bu sektörden çok para kazanamazsınız ama aç kalmazsınız." - 19-05-2010, 14:45:17inceledim, anlamadım.
google reklamlarına tıklarlarsa para gelir. ondan mı bahsediyorsunuz?
