• 18-05-2010, 23:12:46
    #1
    Yaklaşık 300 kadar domainim var. geçtiğimiz günlerde hepsini park etmeye karar verdim ve sedo'da park ettim. domainlerin çoğu Türkçe.

    gösterim: 6,548
    tık: 307
    gelir: € 6.67

    yukarıdaki istatistiklere göre sedo'yu bırakmalı mıyım? 300 dolara domainsponsor hesabı alsam değer mi?

    aslında parktan gelecek para çok umrumda değil.domainler boş durmasın ve istatiklerini göreyim diye parka aldım. tek tek domainlerle uğraşmadan sedo şeklinde (reklam olmayacak) bir sistem basit olarak oluşturulabilir mi?
  • 19-05-2010, 07:40:26
    #2
    peki bu 300 domainin hangisinden ne kadar geldiğini görebiliyor musun?
  • 19-05-2010, 10:09:49
    #3
    Bugüne kadar, birçok park firmasını denedim.

    Hepsi benim domainlerimden para kazandı, Fakat bana yeterli derecede ödeme yapmadı.

    En son park ettiğim şirket 250 $ ımı yedi ödemedi. ( Haram olsun )

    Bunun için hiçbir firmaya güvenmiyorum.

    Bu yüzden bende artık kendi park sayfalarımı dizayn ettim.

    Toplam olarak, park sayfası entegre edilmiş 100 kadar dominim var, Bunların günlük giriş sayıları 750-1000 arasında değişiyor,

    Toplamda günlük 1-3 $ gelir sağlayabiliyorum. Akmasada damlıyor.
  • 19-05-2010, 10:16:00
    #4
    mcsa24, gelir nereden geliyor?

    bu 1-3 dolar yani?
  • 19-05-2010, 11:52:34
    #5
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mcsa24, gelir nereden geliyor?

    bu 1-3 dolar yani?
    İmzamdaki domainlerden herhangi birine giriş yaparak inceleyebilirsiniz.
  • 19-05-2010, 12:01:50
    #6
    mcsa24 ,

    güzel düşünmüşsün benim aklıma gelmemişti bu sistem.
    bende buna benzer olarak www.domainsat.net i yapmıştım ama dediğim gibi park olayı aklıma gelmedi hiç.
    çalıyorum fikrini izninle
  • 19-05-2010, 12:05:40
    #7
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mcsa24 ,

    güzel düşünmüşsün benim aklıma gelmemişti bu sistem.
    bende buna benzer olarak www.domainsat.net i yapmıştım ama dediğim gibi park olayı aklıma gelmedi hiç.
    çalıyorum fikrini izninle
    Fikir benim, izin sizin hocam.


    forumda, Fikirlerimi paylaşmaktan asla çekinmem,

    domainlerinizi boş boş yatırmayın çalışsınlar,

    "bu sektörden çok para kazanamazsınız ama aç kalmazsınız."
  • 19-05-2010, 14:45:17
    #8
    inceledim, anlamadım.

    google reklamlarına tıklarlarsa para gelir. ondan mı bahsediyorsunuz?
  • 19-05-2010, 15:06:13
    #9
    evet aynen öyle
    mesela adam xxxx.com diye aratacak dolu olduğunu görecek ne var diye girip bakacak o an reklama tıklarsa ne mutlu
    bence link şeklinde reklam daha mantıklı ama