Yaklaşık 300 kadar domainim var. geçtiğimiz günlerde hepsini park etmeye karar verdim ve sedo'da park ettim. domainlerin çoğu Türkçe.
gösterim: 6,548
tık: 307
gelir: € 6.67
yukarıdaki istatistiklere göre sedo'yu bırakmalı mıyım? 300 dolara domainsponsor hesabı alsam değer mi?
aslında parktan gelecek para çok umrumda değil.domainler boş durmasın ve istatiklerini göreyim diye parka aldım. tek tek domainlerle uğraşmadan sedo şeklinde (reklam olmayacak) bir sistem basit olarak oluşturulabilir mi?