Parking olayı çok saçma bence. Bir kullanıcı olarak park sayfalarını gördüğümde sinirleniyorum. Park sayfası yerine blogger hesabına yönlendirmenizi öneriyorum. Blogger hesabı zaten kendiliğinden ziyaretçi çekiyor. Arada bir iki tekiet falan girersiniz. Blogger hesabı her bakımdan avantajlı.