beleş domaınlerim
40
●4.220
- 25-12-2009, 23:48:17bizim kırşehirliler cömert olur helal olsun kardeşim r10 da hele hele kırşehirde webmaster çıkmasına sevindimkirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2009, 11:11:39Üyeliği durdurulduteşekkürler arkadaşlar yorumlar için
ama bazı arkadaşlarımız bunu reklam olarak algılıyorlar gelen geçen - rep verıyor
buda benı halıyle üzüyor
cevaplar guzel olsaydı elımde 3 4 tane daha domaın vardı onlarıda burda verecektım ama bazı arkadaşlar benı çok üzdüler bu yuzden domaınlerı vermeme kararı aldım domaınler panelde çürüyecek
Hepinize İlginiz İçin TEŞEKKÜR Ederim ... - 26-12-2009, 14:52:29hocam sen insanlık yapmışsın. adamlar tutup sana saçma sapan hareketle karşılık vermişler.. ücretsiz domain vermekle reklamın bir alakası ne olabilir ki sen tutup 15 lira değerindeki domaini adama veriyorsun. karşılığında da birşey beklememişsin. burada laf derdim ama banlanma sorunu varkirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artı edebimi bozmayacağım.