teşekkürler arkadaşlar yorumlar için
ama bazı arkadaşlarımız bunu reklam olarak algılıyorlar gelen geçen - rep verıyor
buda benı halıyle üzüyor
cevaplar guzel olsaydı elımde 3 4 tane daha domaın vardı onlarıda burda verecektım ama bazı arkadaşlar benı çok üzdüler bu yuzden domaınlerı vermeme kararı aldım domaınler panelde çürüyecek
Hepinize İlginiz İçin TEŞEKKÜR Ederim ...