• 26-12-2009, 21:41:40
    #37
    Üyeliği durduruldu
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlara inat sana + rep veriyorum çok güzel paylaşım yapmışsın
    teşekkürler arakadaşım keşke herkes senın gibi olsa bende paylaşımıma devam etseydım
  • 26-12-2009, 21:42:31
    #38
    hayırlısıyla devam edersin üç beş kişi yüzünden hep böyle oluyor
  • 26-12-2009, 23:09:13
    #39
    sMooThCRiMiNaL>>>>>***** shende
    nox >>>>>> forumda sende
    TEŞEKKÜRLER

    Shende nedir hocam ya emomusun sen
  • 27-12-2009, 12:59:14
    #40
    bize ? (:
  • 27-12-2009, 21:45:19
    #41
    kirsehirli istedigin kadar -rep at