kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler arkadaşlar yorumlar için
ama bazı arkadaşlarımız bunu reklam olarak algılıyorlar gelen geçen - rep verıyor
buda benı halıyle üzüyor
cevaplar guzel olsaydı elımde 3 4 tane daha domaın vardı onlarıda burda verecektım ama bazı arkadaşlar benı çok üzdüler bu yuzden domaınlerı vermeme kararı aldım domaınler panelde çürüyecek
Hepinize İlginiz İçin TEŞEKKÜR Ederim ...
hocam sen insanlık yapmışsın. adamlar tutup sana saçma sapan hareketle karşılık vermişler.. ücretsiz domain vermekle reklamın bir alakası ne olabilir ki sen tutup 15 lira değerindeki domaini adama veriyorsun. karşılığında da birşey beklememişsin. burada laf derdim ama banlanma sorunu var artı edebimi bozmayacağım.