İki Domaın Takas - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İki Domaın Takas
60
●
2.912
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
İki Domaın Takas
1
2
3
4
5
6
7
05-05-2007, 13:04:43
#10
sX3
Üyeliği durduruldu
Pahjcp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarih :
05-05-2007, 12:15 AM ??
forumun Saati Dogru mu ??
saat 12 yi geçince öle gösterior 5. gün die..
05-05-2007, 13:05:50
#11
Pahjcp
öyle bir mesajın yoktu dünden beri. F5 yaptım bir baktım mesaj yazmıssın.
forum senin hislerini okuyup otomatik mi yazdı?
05-05-2007, 13:07:15
#12
sX3
Üyeliği durduruldu
Pahjcp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öyle bir mesajın yoktu dünden beri. F5 yaptım bir baktım mesaj yazmıssın.
forum senin hislerini okuyup otomatik mi yazdı?
Hayır Tabiki öle bişi olmamas hatta adamla takasa girmiştik ondan sora pm depomu bosalttım..
05-05-2007, 13:08:58
#13
Rudeboy
Deneme ; şu anda saat ; 13:07
Edit: 05-05-2007, 01:08 PM
Forumun saati doğru.
05-05-2007, 13:10:19
#14
sX3
Üyeliği durduruldu
Negative adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deneme ; şu anda saat ; 13:07
Edit: 05-05-2007, 01:08 PM
Forumun saati doğru.
PM ancak ben dün akşam attıgım için AM oluyor Anladın mı ?
Yani saat 12 yi geçdiği için öle görünüyor..
05-05-2007, 13:12:13
#15
Pahjcp
Yani o mesajı dün akşam attın?
iyi de biz senle saat 17 yani 5'te anlaşmıştık?
05-05-2007, 13:14:44
#16
sX3
Üyeliği durduruldu
Pahjcp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani o mesajı dün akşam attın?
iyi de biz senle saat 17 yani 5'te anlaşmıştık?
NEEEE ben saat 5 de Ayıptır Sölemesi Cs Oynuyordum Maç vardı..Seninle Akşam yaptık Pm depomu Bosaltmasam Gösterirdim PM leri.
05-05-2007, 13:15:23
#17
Rudeboy
sX3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM ancak ben dün akşam attıgım için AM oluyor Anladın mı ?
Yani saat 12 yi geçdiği için öle görünüyor..
Bu bu konuya olan cevabınız ;
https://www.r10.net/545833-post4.html
05-05-2007, 12:15 AM de göndermişsiniz.
Bu da Pahjcp ile anlaşma mesajınız ;
https://www.r10.net/544547-post8.html
04-05-2007, 05:48 PM
de göndermişsiniz.
05-05-2007, 13:21:08
#18
Pahjcp
sX3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NEEEE ben saat 5 de Ayıptır Sölemesi Cs Oynuyordum Maç vardı..Seninle Akşam yaptık Pm depomu Bosaltmasam Gösterirdim PM leri.
Diyecek başka lafın kaldı mı?
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler