• 05-05-2007, 13:04:43
    #10
    sX3
    Üyeliği durduruldu
    Pahjcp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarih : 05-05-2007, 12:15 AM ??
    forumun Saati Dogru mu ??

    saat 12 yi geçince öle gösterior 5. gün die..
  • 05-05-2007, 13:05:50
    #11
    öyle bir mesajın yoktu dünden beri. F5 yaptım bir baktım mesaj yazmıssın.

    forum senin hislerini okuyup otomatik mi yazdı?
  • 05-05-2007, 13:07:15
    #12
    sX3
    Üyeliği durduruldu
    Pahjcp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir mesajın yoktu dünden beri. F5 yaptım bir baktım mesaj yazmıssın.

    forum senin hislerini okuyup otomatik mi yazdı?
    Hayır Tabiki öle bişi olmamas hatta adamla takasa girmiştik ondan sora pm depomu bosalttım..
  • 05-05-2007, 13:08:58
    #13
    Deneme ; şu anda saat ; 13:07

    Edit: 05-05-2007, 01:08 PM

    Forumun saati doğru.
  • 05-05-2007, 13:10:19
    #14
    sX3
    Üyeliği durduruldu
    Negative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme ; şu anda saat ; 13:07

    Edit: 05-05-2007, 01:08 PM

    Forumun saati doğru.
    PM ancak ben dün akşam attıgım için AM oluyor Anladın mı ?
    Yani saat 12 yi geçdiği için öle görünüyor..
  • 05-05-2007, 13:12:13
    #15
    Yani o mesajı dün akşam attın?
    iyi de biz senle saat 17 yani 5'te anlaşmıştık?
  • 05-05-2007, 13:14:44
    #16
    sX3
    Üyeliği durduruldu
    Pahjcp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani o mesajı dün akşam attın?
    iyi de biz senle saat 17 yani 5'te anlaşmıştık?
    NEEEE ben saat 5 de Ayıptır Sölemesi Cs Oynuyordum Maç vardı..Seninle Akşam yaptık Pm depomu Bosaltmasam Gösterirdim PM leri.
  • 05-05-2007, 13:15:23
    #17
    sX3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM ancak ben dün akşam attıgım için AM oluyor Anladın mı ?
    Yani saat 12 yi geçdiği için öle görünüyor..
    Bu bu konuya olan cevabınız ;

    https://www.r10.net/545833-post4.html

    05-05-2007, 12:15 AM de göndermişsiniz.

    Bu da Pahjcp ile anlaşma mesajınız ;

    https://www.r10.net/544547-post8.html

    04-05-2007, 05:48 PM de göndermişsiniz.
  • 05-05-2007, 13:21:08
    #18
    sX3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NEEEE ben saat 5 de Ayıptır Sölemesi Cs Oynuyordum Maç vardı..Seninle Akşam yaptık Pm depomu Bosaltmasam Gösterirdim PM leri.


    Diyecek başka lafın kaldı mı?