Pahjcp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bir mesajın yoktu dünden beri. F5 yaptım bir baktım mesaj yazmıssın.

forum senin hislerini okuyup otomatik mi yazdı?
Hayır Tabiki öle bişi olmamas hatta adamla takasa girmiştik ondan sora pm depomu bosalttım..