Konu
İki Domaın Takas
05-05-2007, 13:15:23
#17
Rudeboy
sX3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM ancak ben dün akşam attıgım için AM oluyor Anladın mı ?
Yani saat 12 yi geçdiği için öle görünüyor..
Bu bu konuya olan cevabınız ;
https://www.r10.net/545833-post4.html
05-05-2007, 12:15 AM de göndermişsiniz.
Bu da Pahjcp ile anlaşma mesajınız ;
https://www.r10.net/544547-post8.html
04-05-2007, 05:48 PM
de göndermişsiniz.