sX3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM ancak ben dün akşam attıgım için AM oluyor Anladın mı ?
Yani saat 12 yi geçdiği için öle görünüyor..
Bu bu konuya olan cevabınız ;

https://www.r10.net/545833-post4.html

05-05-2007, 12:15 AM de göndermişsiniz.

Bu da Pahjcp ile anlaşma mesajınız ;

https://www.r10.net/544547-post8.html

04-05-2007, 05:48 PM de göndermişsiniz.