Konu
İki Domaın Takas
05-05-2007, 13:05:50
#11
Pahjcp
öyle bir mesajın yoktu dünden beri. F5 yaptım bir baktım mesaj yazmıssın.
forum senin hislerini okuyup otomatik mi yazdı?