• 14-09-2009, 21:54:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zafer sana bu forumda rahat yok...
    Ne diyeceksin satan adamlara.. Domaini alıyorum, 10 Euro gönderdim. Geri kalanı da Allah Kerim mi diyeceksin?
    Buralarda fazla dolaşma.. Önce geçmişini temizle.. Şu multi üyeliklerine ne demeli... Bir de geliyorsun burda konu açıyorsun.. Dikkat et internet cafe'nin sahibi fazla veresiye çalışmaz..
    raphiphop-dizikeyfi-xinsan-SuperWeb-Visne-Dmx-rap1.net ve daha kaç tane nickin varsa......
    https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html
    Ya şu konuya ne demeli?
    https://www.r10.net/sikayetim-var/427...i-alirsin.html

    bilmediğin kuşa kuş deme sana gereken cevabı veririm.

    ama gel msn'e veriyim sana gereken cevabı patlıyan balon gibi fossun



    verceğim cevabı burda sana verirsem gereksiz insan olduğun için gereksiz insan için banlanamam..,

    biriyle sorunum varsa sana yemek yemek düşer...



    hani bi söz vardır ya iyi anlarsın 3.cüye die başlayıp sonunu tahmin edebilirsin o misal.



    buda son cevabım sana..
  • 14-09-2009, 22:11:22
    #11
    Senden alamadığım 2 liranın peşine düştüm sanma.. Sen benim kategorimde değilsin zaten.. Epey bir ufalmış olduğun için gözümde, forumda ki diğer arkadaşlarında bunu bilmesinde sakınca yok... Sen bana cevap verecek cesareti bulabiliyorsan zaten ar damarın çatlamış demektir. Senin gibileri silip süpürmek lazım böyle mekanlardan...

    Biliyorsan konuş da ibret alsınlar, bilmiyorsan sus da adam sansınlar.. Ne yapacaksın MSN'mi gelip küfür mü edeceksin.. Benim MSN'm her zaman iletişim bilgilerimde mevcuttu.. Senin bu kadar üyeliğinin hangisinde doğrudürüst iletişim bilgisi var..

    Buyur ne söylemek istiyorsan söyle... Kim banlanır görürsün.. Öyle sakız delikanlılığı yapma bana.. Ama her yazdığın yalan-iftirayı da sana yutturmasını bilirim. Merak etme gerektiğinde kolum heryere uzanır.




    raphiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmediğin kuşa kuş deme sana gereken cevabı veririm.

    ama gel msn'e veriyim sana gereken cevabı patlıyan balon gibi fossun



    verceğim cevabı burda sana verirsem gereksiz insan olduğun için gereksiz insan için banlanamam..,

    biriyle sorunum varsa sana yemek yemek düşer...



    hani bi söz vardır ya iyi anlarsın 3.cüye die başlayıp sonunu tahmin edebilirsin o misal.



    buda son cevabım sana..
  • 14-09-2009, 22:15:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    axikedi bak kıskan dur sokak.org'u 100 ytl ye peşin aldım kudur kudur dur şuanda cebimde 300 ytl var benim biriyle sorunum varsa sana bişeyler yemek düşer.


    o küfür etti durduk yere onun 45 ytl'sini yollamıycam varmı bi itirazın ?


    kuduruyormusun git sokakda kudur azıt azıt dur hadi şimdi ordan naş...
  • 14-09-2009, 22:18:30
    #13
    Konu para olacaksa.. 3 kredi kartımın limiti 7500TL diyim bu da sana kapak olsun..

    Konu kudurmaksa 300 lira anca senin gibileri kudurtur.. Cebindeki para bitince kudura kudura saldırırsın sağa sola..

    Efendi olma gibi niyetin olmadığını anladığım için senin yazdığın hakaretleri sana uygun bir şekilde iade ettim..

    raphiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    axikedi bak kıskan dur sokak.org'u 100 ytl ye aldım kudur kudur dur şuanda cebimde 300 ytl var benim biriyle sorunum varsa sana bişeyler yemek düşer.


    o küfür etti durduk yere onun 45 ytl'sini yollamıycam varmı bi itirazın ?


    kuduruyormusun git sokakda kudur azıt azıt dur hadi şimdi ordan naş...
  • 14-09-2009, 22:23:26
    #14
    modaratörler acilen bu konuya el atsınlar.
  • 14-09-2009, 22:25:02
    #15
    Gereksiz tartışma olmuş.Benim anlamadığım o kadar multi üyelik nasıl oluyor ?
  • 14-09-2009, 22:29:40
    #16
    raphiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmediğin kuşa kuş deme sana gereken cevabı veririm.
    ama gel msn'e veriyim sana gereken cevabı patlıyan balon gibi fossun
    verceğim cevabı burda sana verirsem gereksiz insan olduğun için gereksiz insan için banlanamam..,
    biriyle sorunum varsa sana yemek yemek düşer...
    hani bi söz vardır ya iyi anlarsın 3.cüye die başlayıp sonunu tahmin edebilirsin o misal.
    buda son cevabım sana..

    kiminle arandaki ne sorun var o aranızda kalsın ama bu forumda kurallar var
    birden fazla üyelik açmak yasak. multi üyelik açmak yasak. açanlar banlanır.
  • 14-09-2009, 22:33:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    raphiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    axikedi bak kıskan dur sokak.org'u 100 ytl ye peşin aldım kudur kudur dur şuanda cebimde 300 ytl var benim biriyle sorunum varsa sana bişeyler yemek düşer.
    o küfür etti durduk yere onun 45 ytl'sini yollamıycam varmı bi itirazın ?
    kuduruyormusun git sokakda kudur azıt azıt dur hadi şimdi ordan naş...
    haha o adam senin kıçıkırık domainini kıskanırmı sence? ne fesat, ne rahatsız bir adamsın sen ya. forumda kazıklamadığın adam kalmamış. hırsızsın birde ...
  • 14-09-2009, 22:36:21
    #18
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birgün mehmetali.com u alabilsem çok mutlu olacam
    bence zafer.net için 2500 euro verme şirket falan olsan yada .com uzantı olsa eywallah ama sadece kendi ismin diye verme
    etmez bence...Zaten şirket falan olsa com.tr veya org.tr net.tr alması yine daha iyi...

    Zaten http://www.zafer.com.tr/ bu dolu... yerine göre değişir tabi de insan kendi ismi için 5 milyar vermez...Ünlü olur, parası çok olur zevkten alır o başka tabi...Ama bu domain şu şekilde gereksiz...Diye düşünüyorum benim fikrim tabi.