• 14-09-2009, 22:37:14
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha o adam senin kıçıkırık domainini kıskanırmı sence? ne fesat, ne rahatsız bir adamsın sen ya. forumda kazıklamadığın adam kalmamış. hırsızsın birde ...

    anan babanla karıştırdın sanırım veyada bacınla karıştırdın beni dingil herif.


    demekki kendi yapıorsun hırsızlık baksana hırsızlık yapmadığım halde hırsız diyebiliyorsan bişeyler yapmışsındır sen ya çalmışındır yada cüzdan yürütmüşsündür baksana itraderin 52 nerden buldun bu kadar parayı ah ah yazık sana..
  • 14-09-2009, 23:03:29
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buysdomain.com'un fiyatları genelde öyle. O kadar eder mi dersen bana göre etmez, 2.500 euro ya çok sağlam jenerikler alabilirsin zafer.net yerine.

    Saygılar.
  • 14-09-2009, 23:05:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hasta sanırım bu arkadaş. Bırakın peşini.

    raphiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anan babanla karıştırdın sanırım veyada bacınla karıştırdın beni dingil herif.
    demekki kendi yapıorsun hırsızlık baksana hırsızlık yapmadığım halde hırsız diyebiliyorsan bişeyler yapmışsındır sen ya çalmışındır yada cüzdan yürütmüşsündür baksana itraderin 52 nerden buldun bu kadar parayı ah ah yazık sana..
  • 14-09-2009, 23:07:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    sanmam o kadar para etsin.
  • 14-09-2009, 23:08:59
    #23
    Üyeliği durduruldu
    vedates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmam o kadar para etsin.


    bende öyle sanıyorum dostum
  • 15-09-2009, 00:04:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    alın bu zafer denen kişiliksiz herif hakkındaki konular. o lafları yedircem sana bu arada merak etme.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html

    https://www.r10.net/sikayetim-var/427...i-alirsin.html

    daha vardı bulamadım.

    zamanında yakın bir arkadaşımada iyi bir kazı atmıştı...
  • 16-09-2009, 10:48:18
    #25
    kisisel pproblemleri olan arkdaslar konuyu yerin dibine gecirmis ayrıca konu yası 18- olmus bayagı ne kazanıyorsunuz yazdıgınız dusuk kelimeli mesajlarla kim oldugunuzu belli etmekten?
  • 16-09-2009, 11:24:47
    #26
    siyahekran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kisisel pproblemleri olan arkdaslar konuyu yerin dibine gecirmis ayrıca konu yası 18- olmus bayagı ne kazanıyorsunuz yazdıgınız dusuk kelimeli mesajlarla kim oldugunuzu belli etmekten?
    Forumda temizlik yapmanın yollarından biri de rahat rahat heryerde dolaşan ne idüğü belirsiz insanları deşifre ederek düzgün çalışan insanlara zarar gelmesini engellemektir. Seviyesini düşüren insanın da ettiği hakaretleri siz de görüyorsunuz. Hak ettiği cevap verildi. Gereken bildirimler yapılarak forumdan uzaklaştırılması sağlandı..
  • 16-09-2009, 14:26:36
    #27
    ben bu çocuğun deli raporu almasını gerektiğini aylardır söylüyorum halen tartışmaya çalışıyorsunuz.