haha o adam senin kıçıkırık domainini kıskanırmı sence? ne fesat, ne rahatsız bir adamsın sen ya. forumda kazıklamadığın adam kalmamış. hırsızsın birde ...
anan babanla karıştırdın sanırım veyada bacınla karıştırdın beni dingil herif.
demekki kendi yapıorsun hırsızlık baksana hırsızlık yapmadığım halde hırsız diyebiliyorsan bişeyler yapmışsındır sen ya çalmışındır yada cüzdan yürütmüşsündür baksana itraderin 52 nerden buldun bu kadar parayı ah ah yazık sana..