Zafer sana bu forumda rahat yok...
Ne diyeceksin satan adamlara.. Domaini alıyorum, 10 Euro gönderdim. Geri kalanı da Allah Kerim mi diyeceksin?
Buralarda fazla dolaşma.. Önce geçmişini temizle.. Şu multi üyeliklerine ne demeli... Bir de geliyorsun burda konu açıyorsun.. Dikkat et internet cafe'nin sahibi fazla veresiye çalışmaz..
raphiphop-dizikeyfi-xinsan-SuperWeb-Visne-Dmx-rap1.net ve daha kaç tane nickin varsa......
https://www.r10.net/sikayetim-var/426...rim-olsun.html
Ya şu konuya ne demeli?
https://www.r10.net/sikayetim-var/427...i-alirsin.html
bilmediğin kuşa kuş deme sana gereken cevabı veririm.
ama gel msn'e veriyim sana gereken cevabı patlıyan balon gibi fossun
verceğim cevabı burda sana verirsem gereksiz insan olduğun için gereksiz insan için banlanamam..,
biriyle sorunum varsa sana yemek yemek düşer...
hani bi söz vardır ya iyi anlarsın 3.cüye die başlayıp sonunu tahmin edebilirsin o misal.
buda son cevabım sana..