Senden alamadığım 2 liranın peşine düştüm sanma.. Sen benim kategorimde değilsin zaten.. Epey bir ufalmış olduğun için gözümde, forumda ki diğer arkadaşlarında bunu bilmesinde sakınca yok... Sen bana cevap verecek cesareti bulabiliyorsan zaten ar damarın çatlamış demektir. Senin gibileri silip süpürmek lazım böyle mekanlardan...

Biliyorsan konuş da ibret alsınlar, bilmiyorsan sus da adam sansınlar.. Ne yapacaksın MSN'mi gelip küfür mü edeceksin.. Benim MSN'm her zaman iletişim bilgilerimde mevcuttu.. Senin bu kadar üyeliğinin hangisinde doğrudürüst iletişim bilgisi var..

Buyur ne söylemek istiyorsan söyle... Kim banlanır görürsün.. Öyle sakız delikanlılığı yapma bana.. Ama her yazdığın yalan-iftirayı da sana yutturmasını bilirim. Merak etme gerektiğinde kolum heryere uzanır.




raphiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmediğin kuşa kuş deme sana gereken cevabı veririm.

ama gel msn'e veriyim sana gereken cevabı patlıyan balon gibi fossun



verceğim cevabı burda sana verirsem gereksiz insan olduğun için gereksiz insan için banlanamam..,

biriyle sorunum varsa sana yemek yemek düşer...



hani bi söz vardır ya iyi anlarsın 3.cüye die başlayıp sonunu tahmin edebilirsin o misal.



buda son cevabım sana..