• 08-09-2009, 06:41:17
    #1
    arkadaşlar yarım saat once 6 da backorder süresi bitti ve bende kaldı en yükse ve backorder verdiğim sayfada
    You have this domain on backorder
    yazıyor.
    şimdi ne yapacam acemiyim. ve panele falan nasıl alınıyor. benim oldugu tamamen kesin ne zaman belli olacak





  • 08-09-2009, 08:43:51
    #2
    muhtemelen şuanda ne panelde nede backorder alanında domain gözükmüyordur, 3 gün içerisinde size domainin hesabınızda olduğuna dair mail gelecek
  • 08-09-2009, 13:14:18
    #3
    My Backorders de domain gozukuyor fakat işlem yapılamıyor.

    manage my domain de ise domain gozukmuyor. boyle olunca domain %100 bendemi onuda bilmiyorumç. daha dogrusu ilk defa backorder yaptım.
  • 08-09-2009, 13:15:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    screen koysan daha kolay yardımcı olurduk

    reports kısmına bak orda su anki durumu yazması gerek

    eger kazandıysan mail gelicek sana özel actıkları hesabın şifreleri gelicek domaini yonetmek için
  • 08-09-2009, 14:18:47
    #5
    resimleri de ekledim
  • 08-09-2009, 14:26:15
    #6
    domaini namejet kazanmamış eklediğin screen den gördüğüm kadarı ile
  • 08-09-2009, 14:44:41
    #7
    şimdi domain bende değilmi :S
  • 08-09-2009, 15:15:53
    #8
    domain şuanda pre- release de daha düşmemiş daha çok var almana daha arttırıma çıkcak
  • 08-09-2009, 16:57:38
    #9
    ne yapmam gerekiyor. bende kalmadımı şimdi :S ya ben backorder dan anlamam. düzgünce acıklayıcı yazın lütfen