namejet den backorder yaptım ama ... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
namejet den backorder yaptım ama ...
14
●
1.223
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
namejet den backorder yaptım ama ...
1
2
08-09-2009, 18:08:55
#10
yigitha
bu domaini almak için önce pending delete sürecine ardındanda açık arttırmaya girmesini bekliyeceksin şuanda fiyatı ne kadar yükseltirsen o kadar dezavantajın olur çünkü 15 20 günü bulur bunun arttırıma çıkması
08-09-2009, 19:36:12
#11
FreaK7
Üyeliği durduruldu
evet açık arttırmaya bekleniyor durumunda sanırım pending auction dediğine göre.
açık arttırma başladı diye mail gelir bitiş tarihi de yazar.
08-09-2009, 19:55:47
#12
Ous
Allah Sabır Versin
11-09-2009, 20:55:23
#13
sechkine
acık artırmada da en yüksek teklif yine bende fakat
Your current high bid is within 15% of your max bid. boyle bir yazı yazıyor bu nedemek
11-09-2009, 21:40:02
#14
FreaK7
Üyeliği durduruldu
yazının tamamı nasıldı tam hatırlamıyorum ama maximum teklifini daha da yükseltmen için uyarı veriyor sanırım.
yani daha yüksek bir maximum fiyat belirleyerek baska biri yükselttiginde otomatik senin adına yükseltmesini saglayabilirsin.
11-09-2009, 23:58:16
#15
sechkine
herkese tşkler. bi onemi kalmadı artık :s
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler