Konu
namejet den backorder yaptım ama ...
08-09-2009, 16:57:38
#9
sechkine
ne yapmam gerekiyor. bende kalmadımı şimdi :S ya ben backorder dan anlamam. düzgünce acıklayıcı yazın lütfen