arkadaşlar yarım saat once 6 da backorder süresi bitti ve bende kaldı en yükse ve backorder verdiğim sayfada
You have this domain on backorder
yazıyor.
şimdi ne yapacam acemiyim. ve panele falan nasıl alınıyor. benim oldugu tamamen kesin ne zaman belli olacak