• 23-04-2009, 01:46:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, NoName ile anlaştık, param da hazır fakat güven sorunlarımız var.

    Arkadaş yurtdışında olduğunu söylüyor yani elden teslim mümkün değil, Gündüzleri çalıştığını onun için domaini gece transfer edebileceğini söylüyor.
    EFT yapabilirim fakat biliyorsunuz geceleri bankalar kapalı. Parayı yatırdığım gibi domaini benim hesabıma geçiremiyor.

    İşbankasındaki bankacı arkadaşımla görüştüm parayı bana gönder ben gönderiyim (eğer teslimat hemen yapılacaksa - ki parayı gündüz göndermem lazım arkadaş domaini bana gece verebileceğini söylemişti), herhangi bir dolandırıcılık durumunda bankadaki prosedürleri uygularım benim hesabım olduğu için diyor. Fakat satıcı arkadaş başkasının hesabından parayı almayı da kabul etmiyor. Benim kişisel hesabımdan para göndermemi istiyor.

    TC kimlik numarasını istedim güvenlik açısından onu da vermek istemiyor
    .
    Buradaki domain alım-satım konusunda tecrübeli arkadaşlardan öneri bekliyorum. Sonuçta ortadaki para büyük para.
    2 tarafında dolandırma riski olmadan bu transferi nasıl gerçekleştirebiliriz ?

    Sedo, gittigidiyor gibi sitelere de durduk yerde 300-400 milyon komisyon kaptırmak istemediğimi de anlayışla karşılayacağınızı düşünerek önerilerinizi bekliyorum.
  • 23-04-2009, 02:50:24
    #20
    Ankara degilmi hangi ulkeden acaba?
  • 23-04-2009, 02:51:25
    #21
    harika domainler gerçektende iyi satışlar.
  • 23-04-2009, 03:17:52
    #22
    O zaman ya alışveriş platformlarından birinde satacaksınız yada bir aracı kullanacaksınız. Mod arkadaşlardan aracı olurum diyen olursa en güvenilir öyle olur. Domaini gönderir arkadaş mod arkadaşa, onun paneline geçince sizde arkadaşın hesabına ödemeyi geçersiniz. Ödeme geçince mod arkadaş domaininizi verir. Ya öyle yapacaksınız yada gg veya sedo kullanacaksınız. Başka yolu yok malesef.
  • 23-04-2009, 03:25:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    W3BM4ST3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sedo, gittigidiyor gibi sitelere de durduk yerde 300-400 milyon komisyon kaptırmak istemediğimi de anlayışla karşılayacağınızı düşünerek önerilerinizi bekliyorum.
    GG komisyon oranı çok yüksek ayıca sedo da da hem oran yüksek hemde işlemler çok uzuyor.

    Size tavsiyem Escrow.com kullanmanızdır. Hemn sağlam firmadır hem de komisyonu daha makul bir düzeyde.

    Rakamınızı bilmiyorum ama tahminim 50 ila 80 dolar arasında maksimum bir komisyon çıkar ben dün bir işlem yaptım $1.6K için $50 masraf çıktı. Onuda işlemi başlatırken yarı yarıya işaretlersiniz iki tarafa da dokunmaz. ( Not: Para escrow dan alıcının hesabına geçerken Amerika dışındaki ülkeler için $40 bir banka kesintisi var onun escrow ile alakası yok direkt bankanın uyguladığı bişi ama sonuçta böyle bir kesinti daha var bunu bilin )

    Bu çerçevede escrow masrafının tamamını karşılasanız 50-80 dolar bi masrafınız olur yani.

    En sağlam ve en hesaplı yöntem bu geldi aklıma.

    -------------------------------------------------------------------

    Birde tabi geleneksel bir yöntem var ama uygulanabilirliliği ne kadar olur bilmiyorum.

    İki tarafında tanıdığı güvendiği bir r10 üyesine para gönderilir, onay alınıca transfer yapılır sonra o kişi ödemeyi satıcıya geçer. Böylece hem iş çok uzamaz hemde masraf çıkmaz.
  • 23-04-2009, 04:07:44
    #24
    Üyeliği durduruldu
    BLack_Hurricane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ya alışveriş platformlarından birinde satacaksınız yada bir aracı kullanacaksınız. Mod arkadaşlardan aracı olurum diyen olursa en güvenilir öyle olur. Domaini gönderir arkadaş mod arkadaşa, onun paneline geçince sizde arkadaşın hesabına ödemeyi geçersiniz. Ödeme geçince mod arkadaş domaininizi verir. Ya öyle yapacaksınız yada gg veya sedo kullanacaksınız. Başka yolu yok malesef.
    NoName de kabul ederse Mod arkadaşlardan sizce kim aracı olmak ister. Daha önce bu tarz bir işlemde aracı olan Mod arkadaş olursa bence hem en ekonomik hem de en güvenilir yol budur.

    Bu şekilde aracı olmak isteyen mod arkadaşa hani emeği için 50 TL ödeme yapabilirim.

    NoName sen ne dersin ?
  • 23-04-2009, 04:22:27
    #25
    W3BM4ST3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, NoName ile anlaştık, param da hazır fakat güven sorunlarımız var.
    Arkadaş yurtdışında olduğunu söylüyor yani elden teslim mümkün değil, Gündüzleri çalıştığını onun için domaini gece transfer edebileceğini söylüyor.
    EFT yapabilirim fakat biliyorsunuz geceleri bankalar kapalı. Parayı yatırdığım gibi domaini benim hesabıma geçiremiyor.
    İşbankasındaki bankacı arkadaşımla görüştüm parayı bana gönder ben gönderiyim (eğer teslimat hemen yapılacaksa - ki parayı gündüz göndermem lazım arkadaş domaini bana gece verebileceğini söylemişti), herhangi bir dolandırıcılık durumunda bankadaki prosedürleri uygularım benim hesabım olduğu için diyor. Fakat satıcı arkadaş başkasının hesabından parayı almayı da kabul etmiyor. Benim kişisel hesabımdan para göndermemi istiyor.
    TC kimlik numarasını istedim güvenlik açısından onu da vermek istemiyor
    .
    Buradaki domain alım-satım konusunda tecrübeli arkadaşlardan öneri bekliyorum. Sonuçta ortadaki para büyük para.
    2 tarafında dolandırma riski olmadan bu transferi nasıl gerçekleştirebiliriz ?
    Sedo, gittigidiyor gibi sitelere de durduk yerde 300-400 milyon komisyon kaptırmak istemediğimi de anlayışla karşılayacağınızı düşünerek önerilerinizi bekliyorum.
    Domainlerin whois bilgilerini değiştirebiliyor mu? ya da index vs..
  • 23-04-2009, 05:03:05
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainlerin whois bilgilerini değiştirebiliyor mu? ya da index vs..
    Bilmiyorum. Domain sahibi olduğuna göre değiştirebilmesi lazım.
  • 23-04-2009, 09:00:33
    #27
    bence öncelikle domainlerin arkadaşa ait olduğuna emin olun zaten seve seve yapacaktır bu işlemi, daha sonra radmin'e ya da ****** da olabilir güvenilir birine parayı gönderin domainler transfer edildikten sonra parayı bu arkadaşa gönderebilirler, auth code transfer olaylarında çok çakallıklar var benim deneyerek bildiğim ve çok az kişinin bildiği olaylar bunlara da dikkat etmek için bu dediklerimi yaparsanız iyi olur.