BLack_Hurricane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ya alışveriş platformlarından birinde satacaksınız yada bir aracı kullanacaksınız. Mod arkadaşlardan aracı olurum diyen olursa en güvenilir öyle olur. Domaini gönderir arkadaş mod arkadaşa, onun paneline geçince sizde arkadaşın hesabına ödemeyi geçersiniz. Ödeme geçince mod arkadaş domaininizi verir. Ya öyle yapacaksınız yada gg veya sedo kullanacaksınız. Başka yolu yok malesef.
NoName de kabul ederse Mod arkadaşlardan sizce kim aracı olmak ister. Daha önce bu tarz bir işlemde aracı olan Mod arkadaş olursa bence hem en ekonomik hem de en güvenilir yol budur.

Bu şekilde aracı olmak isteyen mod arkadaşa hani emeği için 50 TL ödeme yapabilirim.

NoName sen ne dersin ?