Teşekkürler.
Ücret'te anlaştık, sadece trasferdeki güven ortamını sağlamak kaldı. Bunu da kolayca çözebileceğimizi umuyorum.
Arkadaş domain panelinden screen shot attı fakat grafik tasarımcı olduğum için orta karar PS bilgisi olan birisinin bu screen shot'u Photoshop kullanarak 5dk da yapabileceğini biliyorum. Kesinlikle arkadaşı karalamak için söylemiyorum bunu. Fakat göndereceğim paranın miktarı bana göre büyük olduğu için (hele ki bu global ekonomik kriz ortamında) tüm ayrıntıları düşünmem gerekiyor. Bunu anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum.
NoName içinde uygunsa domainlerin whois bilgilerine r10 ile ilgili bişeyler yazarsa ilk olarak domainlerin ona ait olduğundan hepimiz emin olacağız.
Ondan sonra da beraber radmin veya ****** veya başka bir Mod arkadaşla görüşüp, onun aracılığı ile satış işlemini gerçekleştirsek iki taraf için de ortada hiçbir güven sorunu kalmadan bu işlemi tamamlamış oluruz diye düşünüyorum ben. Sen ne dersin NoName ?
Süper jenerik Domainler......
40
●3.072
- 23-04-2009, 14:54:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar,
Zamaninda noname arkadastan bende jenerik bir domain almistim. Para ve domain transferlerinde herhangi bir problem yasamadik. Domaini moniker hesabi uzerinden gondermisti.
Umarim alan ve satan arkadas hayrini gorur.
Bu arada ben konuyu cok gec gordum, domainin acilis fiyati ne kadardi acaba? (okey.org un)
Saygilar - 24-04-2009, 22:40:08krizin gözü kör olsun, kaçacak domain degilmiş bunlar

Alana da satana hayırlı olsun .
ama gözüm kalmadı degil


