Merhabalar,

Zamaninda noname arkadastan bende jenerik bir domain almistim. Para ve domain transferlerinde herhangi bir problem yasamadik. Domaini moniker hesabi uzerinden gondermisti.

Umarim alan ve satan arkadas hayrini gorur.

Bu arada ben konuyu cok gec gordum, domainin acilis fiyati ne kadardi acaba? (okey.org un)

Saygilar