• 31-01-2007, 18:19:03
    #28
    Misafir
    Arkadaşlar Sonuçta ben hernekadar ihtiyacım olmayan domainleri versemde aslında bu olaya ön ayak olmak amacım.Gerçekten İhtiyacı olan insanlara elimizde boşta duran domainleri verirsek güzel bir paylaşım olacağı kanısındayım.Kimse 5-10 kuruşla zengin yada fakir olmaz.

    Teşekkürler.
  • 31-01-2007, 18:20:40
    #29
    fukaranın birine verdim bende
  • 31-01-2007, 18:23:48
    #30
    Misafir
    Yanlız Hostbank sana dün verdiğimi sandığım realsestates.net i vericem çünkü o arkadaşa yanlışlıkla parentalscontrols.net i transfer etmiş olmalıyım.Konuyla ilgili pm attım
  • 31-01-2007, 18:26:13
    #31
    euheu

    hocam şikayet etmek gibi bir hakkımın olduğunu zannetmiyorum

    ne verirsen o
  • 31-01-2007, 18:29:27
    #32
    sunucuoptimizasyon.com
    panel de göründü teşekkürler jupla
  • 31-01-2007, 18:34:16
    #33
    Misafir
    An itibariyle Tüm domainler transfer edilmiştir
    Repleri görelim :P
  • 31-01-2007, 18:37:16
    #34
    Misafir
    Kahretsin ya yine firefox ile yazdım şu çerezleri temizleyeyim ben böyle olmayacak
  • 31-01-2007, 18:44:32
    #35
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben zaten istemiyorum hocam alıp bende ihtiyacı olan bir kardeşime vereceğim.
    burada çakallara yem olacak yoksa
    hayırdır bilader bu nasıl konuşma tarzıdır böle ? Adamların ihtiyacı var istiyolar alıyolar.. Çakalmı yani burda domain istiyenler ? Hem ayrıca sen arkadaşında dediği gibi madem host satıyosun, kendi imkanlarınla bir domain alırsın o ihtiyacı olan arkadaşına verirsin. Bırak asıl ihtiyacı olan arkadaşlar alsın domainleri.. Bide böle abuk subuk konuşmalrı bırakın.. Çakal ne demektir ya he ? Burda bence tek çakal varsa millete çakal diyen sensindir ?

    Arkadaşlar bence böle adamlara domain momain vermeyin hatta muhabbet bile etmeyin.. Yoksa gün gelir sizede çakal lafını yakıştırır..
  • 31-01-2007, 19:04:38
    #36
    Misafir
    Fatih yinede konuyu tartışma ve kavgaya dönüştürmeye gerek yok Herkes kendini biliyor eğer domaini alıp ihtiyacı olan birine verirse ne mutlu .Yada bu domainleri alan arkadaşların ihtiyaçları karşılanabiliyorsa ne mutlu.

    Neyse duruma göre v.3 üde yapıcam takipte kalın görüşürüz