Arkadaşlar Sonuçta ben hernekadar ihtiyacım olmayan domainleri versemde aslında bu olaya ön ayak olmak amacım.Gerçekten İhtiyacı olan insanlara elimizde boşta duran domainleri verirsek güzel bir paylaşım olacağı kanısındayım.Kimse 5-10 kuruşla zengin yada fakir olmaz.
Teşekkürler.
Bedava Domain Veriyorum (v.2)
38
●2.652
- 31-01-2007, 18:44:32Üyeliği durdurulduhayırdır bilader bu nasıl konuşma tarzıdır böle ? Adamların ihtiyacı var istiyolar alıyolar.. Çakalmı yani burda domain istiyenler ? Hem ayrıca sen arkadaşında dediği gibi madem host satıyosun, kendi imkanlarınla bir domain alırsın o ihtiyacı olan arkadaşına verirsin. Bırak asıl ihtiyacı olan arkadaşlar alsın domainleri.. Bide böle abuk subuk konuşmalrı bırakın.. Çakal ne demektir ya he ? Burda bence tek çakal varsa millete çakal diyen sensindir ?HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bence böle adamlara domain momain vermeyin hatta muhabbet bile etmeyin.. Yoksa gün gelir sizede çakal lafını yakıştırır.. - 31-01-2007, 19:04:38MisafirFatih yinede konuyu tartışma ve kavgaya dönüştürmeye gerek yok
Herkes kendini biliyor eğer domaini alıp ihtiyacı olan birine verirse ne mutlu .Yada bu domainleri alan arkadaşların ihtiyaçları karşılanabiliyorsa ne mutlu.
Neyse duruma göre v.3 üde yapıcam takipte kalın görüşürüz
Herkes kendini biliyor eğer domaini alıp ihtiyacı olan birine verirse ne mutlu .Yada bu domainleri alan arkadaşların ihtiyaçları karşılanabiliyorsa ne mutlu.