Arkadaşlar Sonuçta ben hernekadar ihtiyacım olmayan domainleri versemde aslında bu olaya ön ayak olmak amacım.Gerçekten İhtiyacı olan insanlara elimizde boşta duran domainleri verirsek güzel bir paylaşım olacağı kanısındayım.Kimse 5-10 kuruşla zengin yada fakir olmaz.

Teşekkürler.