Fatih yinede konuyu tartışma ve kavgaya dönüştürmeye gerek yok

Herkes kendini biliyor eğer domaini alıp ihtiyacı olan birine verirse ne mutlu .Yada bu domainleri alan arkadaşların ihtiyaçları karşılanabiliyorsa ne mutlu.
Neyse duruma göre v.3 üde yapıcam takipte kalın görüşürüz