HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zaten istemiyorum hocam alıp bende ihtiyacı olan bir kardeşime vereceğim.
burada çakallara yem olacak yoksa
hayırdır bilader bu nasıl konuşma tarzıdır böle ? Adamların ihtiyacı var istiyolar alıyolar.. Çakalmı yani burda domain istiyenler ? Hem ayrıca sen arkadaşında dediği gibi madem host satıyosun, kendi imkanlarınla bir domain alırsın o ihtiyacı olan arkadaşına verirsin. Bırak asıl ihtiyacı olan arkadaşlar alsın domainleri.. Bide böle abuk subuk konuşmalrı bırakın.. Çakal ne demektir ya he ? Burda bence tek çakal varsa millete çakal diyen sensindir ?

Arkadaşlar bence böle adamlara domain momain vermeyin hatta muhabbet bile etmeyin.. Yoksa gün gelir sizede çakal lafını yakıştırır..