• 29-01-2009, 19:20:16
    #1
    Arkadaslar bir domain almayi düsünüyordum ama domain dolu 1 ay kadar sonrasida süresi bitecek ( domain park halindemi bilmiyorum ama bana kullanilmiyormus gibi geldi cünkü domaine girdigimde sayfa görüntülenemiyor )

    Ben bu domainin bitis süresine göremi düsüs süresine göremi hareket edeyim yada bunun baska bir yolu varmidir.Kisacasi bu domaini nasil kapabilirim
    Degerli görüslerinizi bekliyorum
  • 29-01-2009, 19:22:39
    #2
    değerli bir domainse tek şansın backorder
  • 29-01-2009, 19:22:53
    #3
    Domainin adını söylersenizde kendi yöntemlerimizle bakarız.Domaninizi almayız merak etmeyin.Yardımcı olabilirsek ne mutlu bize.Yazmak İstemezsseniz PM Atın.
  • 29-01-2009, 19:22:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sanirim bu domain i taniyorum bi yerden. jenerik ve ilk harfi K ile mi basliyor eger oysa cok istiyorsan bedeva vereyim sana.Ama oysa eger .!
  • 29-01-2009, 19:34:10
    #5
    LocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanirim bu domain i taniyorum bi yerden. jenerik ve ilk harfi K ile mi basliyor eger oysa cok istiyorsan bedeva vereyim sana.Ama oysa eger .!

    ???? Kahinmisin? Bedavaliginda degilim.Bedevada verilecek bir domain degil bencede.
  • 29-01-2009, 19:42:19
    #6
    erciyes ünviversitesini görünce akla o geliyo sanırım
  • 29-01-2009, 19:47:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mavisfaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ???? Kahinmisin? Bedavaliginda degilim.Bedevada verilecek bir domain degil bencede.
    Kahin degilim dostum iyi anlamamissin sanirim ben sana k harfi ile basliyorsa eger jenerikse bende var bitane bosa cikacak 1 ay suresi var omu diye bir soru sordum ki oysa bedeava veririm niye vermiyeyim ben kullanmadikdan sonra dusecekse eger bari kullanacak biri alsin r10 dan isini yapsin baskalari kapacagina..Ama anlaman kit biraz her seyi detayli yazmak lazim sana .
  • 29-01-2009, 19:49:15
    #8
    Adam yardım etmeye çalışıyor sen dalga geçiyorsun..Garip
  • 29-01-2009, 19:53:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    backorder ile nasıl domain alınır ve bu sistem nasıl kullanılıyo sitedeki konuyu okudum ama pek bişe anlamadım...