Konu
Domaini kacirmamaliyim!!!
29-01-2009, 19:34:10
#5
mavisfaw
LocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanirim bu domain i taniyorum bi yerden. jenerik ve ilk harfi K ile mi basliyor eger oysa
cok istiyorsan bedeva vereyim sana.Ama oysa eger .!
???? Kahinmisin? Bedavaliginda degilim.Bedevada verilecek bir domain degil bencede.