???? Kahinmisin? Bedavaliginda degilim.Bedevada verilecek bir domain degil bencede.
Kahin degilim dostum iyi anlamamissin sanirim ben sana k harfi ile basliyorsa eger jenerikse bende var bitane bosa cikacak 1 ay suresi var omu diye bir soru sordum ki oysa bedeava veririm niye vermiyeyim ben kullanmadikdan sonra dusecekse eger bari kullanacak biri alsin r10 dan isini yapsin baskalari kapacagina..Ama anlaman kit biraz her seyi detayli yazmak lazim sana .