Arkadaslar bir domain almayi düsünüyordum ama domain dolu 1 ay kadar sonrasida süresi bitecek ( domain park halindemi bilmiyorum ama bana kullanilmiyormus gibi geldi cünkü domaine girdigimde sayfa görüntülenemiyor )

Ben bu domainin bitis süresine göremi düsüs süresine göremi hareket edeyim yada bunun baska bir yolu varmidir.Kisacasi bu domaini nasil kapabilirim
Degerli görüslerinizi bekliyorum