• 02-09-2008, 12:44:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bu kişi Dolandırıcıdır. Zurbik.Net ircforumlarından adminin sitesi nasıl olurda bu arkadas bu domaını vermeye calısıyor ? Banlanmasını Talep Ediyorum
  • 02-09-2008, 12:48:55
    #11
    msn kişisel iletisi:ırcforumturk.com
    iTrader düşük olunca domaini vermeden iTrader istiyor arkadaş biz vereceğiz domain de ilk mesajdaki gibi yanlış yazılıp çekilecek
    artık konu kilitlenmeli ve arkadaşın işi görülmeli diye düşünüyorum
  • 02-09-2008, 17:15:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Domain yanlış yazıldığını söyledim geri çektigimi söyledim Suçmu artı buradaki yöneticilerin küfürlü - Rep nedemeli bunu hiç söz eilmiyor bu konuda ben kime şikayetimi dile getirmeliyim? Yönetici arkadaşlardan cevap bekliyorum o kadar küfürlü - Rep sonra
  • 02-09-2008, 17:19:06
    #13
    AcidShock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain yanlış yazıldığını söyledim geri çektigimi söyledim Suçmu artı buradaki yöneticilerin küfürlü - Rep nedemeli bunu hiç söz eilmiyor bu konuda ben kime şikayetimi dile getirmeliyim? Yönetici arkadaşlardan cevap bekliyorum o kadar küfürlü - Rep sonra
    https://www.r10.net/forumda/225563-bo...i-napalim.html

    oku burayı. domaini yanlış yazdım diyosun. ama +rep ve itrader verseydim yanlış yazdığın domaini bana göndercektin bence daha fazla kasma kendini..
  • 02-09-2008, 17:21:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/domain-satis/2228...rg-hediye.html budamı yanlış?

    https://www.r10.net/domain-satis/2214...-3-domain.html budamı yanlış?
  • 02-09-2008, 17:21:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben kasmantan yana değiLim sen buna meyin atıyorsun bana attın Msj konuyu degiştirdim Saat bakarsan neyin ne olduğunu daha iyi anlama imkanın olabilir tabi bu gibi detaylara bakman aklına gelebiliyorsa.
  • 02-09-2008, 17:32:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bedava domain yazılsa iLk öncelik kimlerin Olurdu avaba buda Merak konusu Fakat bir konu Altında yanlışlıklar Yapılıyorsa hemende kişiyi Fişlemekten Geri aklmıyorsunuz hadi bedava domain var Gelin denilse şimdiden kimin nasıl cevap vereceğini tahmin edebiliyorum hatta ve hatta bana -rep verende dahildir buna tabiki benim için sorun değil sadece insanları bu gibi durumlarda daha iyi tanımama neden olabiliyor

    Alıntı
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 17:26:03 ayıp.
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 16:25:20 dalgamı geçiyorsun?
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 15:21:34
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:55:27 adam değilsin sen la
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:53:00 vurguncu seniii
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:51:07 sen malın kralısın
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:48:48 sen git kendinle eğlen
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:47:50 erkek adam sözünde durur
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:36:50 yuh.
    Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:31:25 zeki şey- Lvp

    Bunları haketiğimi düşünen kişilere Teşekkür ediyorum yanlız bunuda hiç unutmasınlar bunları veren kişiler bir gün hayatınızda yanlışlıklar olduğu zaman bunu hatırlasınlar o zaman beyninizin bir köşesi dank eder belkide neyle...?