Zurbik.Net Ücretsiz devir Ediyorum
15
●2.097
- 02-09-2008, 17:15:45Üyeliği durdurulduDomain yanlış yazıldığını söyledim geri çektigimi söyledim Suçmu artı buradaki yöneticilerin küfürlü - Rep nedemeli bunu hiç söz eilmiyor bu konuda ben kime şikayetimi dile getirmeliyim? Yönetici arkadaşlardan cevap bekliyorum o kadar küfürlü - Rep sonra
- 02-09-2008, 17:19:06https://www.r10.net/forumda/225563-bo...i-napalim.htmlAcidShock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oku burayı. domaini yanlış yazdım diyosun. ama +rep ve itrader verseydim yanlış yazdığın domaini bana göndercektin
bence daha fazla kasma kendini..
- 02-09-2008, 17:21:27Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/domain-satis/2228...rg-hediye.html budamı yanlış?
https://www.r10.net/domain-satis/2214...-3-domain.html budamı yanlış? - 02-09-2008, 17:32:02Üyeliği durdurulduBedava domain yazılsa iLk öncelik kimlerin Olurdu avaba buda Merak konusu Fakat bir konu Altında yanlışlıklar Yapılıyorsa hemende kişiyi Fişlemekten Geri aklmıyorsunuz hadi bedava domain var Gelin denilse şimdiden kimin nasıl cevap vereceğini tahmin edebiliyorum hatta ve hatta bana -rep verende dahildir buna tabiki benim için sorun değil sadece insanları bu gibi durumlarda daha iyi tanımama neden olabiliyor
Alıntı
Bunları haketiğimi düşünen kişilere Teşekkür ediyorum yanlız bunuda hiç unutmasınlar bunları veren kişiler bir gün hayatınızda yanlışlıklar olduğu zaman bunu hatırlasınlar o zaman beyninizin bir köşesi dank eder belkide neyle...?

