Domain yanlış yazıldığını söyledim geri çektigimi söyledim Suçmu artı buradaki yöneticilerin küfürlü - Rep nedemeli bunu hiç söz eilmiyor bu konuda ben kime şikayetimi dile getirmeliyim? Yönetici arkadaşlardan cevap bekliyorum o kadar küfürlü - Rep sonra