Bedava domain yazılsa iLk öncelik kimlerin Olurdu avaba buda Merak konusu Fakat bir konu Altında yanlışlıklar Yapılıyorsa hemende kişiyi Fişlemekten Geri aklmıyorsunuz hadi bedava domain var Gelin denilse şimdiden kimin nasıl cevap vereceğini tahmin edebiliyorum hatta ve hatta bana -rep verende dahildir buna tabiki benim için sorun değil sadece insanları bu gibi durumlarda daha iyi tanımama neden olabiliyor

Alıntı
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 17:26:03 ayıp.
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 16:25:20 dalgamı geçiyorsun?
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 15:21:34
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:55:27 adam değilsin sen la
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:53:00 vurguncu seniii
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:51:07 sen malın kralısın
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:48:48 sen git kendinle eğlen
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:47:50 erkek adam sözünde durur
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:36:50 yuh.
Zurbik.Net Ücretsiz... 02-09-2008 12:31:25 zeki şey- Lvp

Bunları haketiğimi düşünen kişilere Teşekkür ediyorum yanlız bunuda hiç unutmasınlar bunları veren kişiler bir gün hayatınızda yanlışlıklar olduğu zaman bunu hatırlasınlar o zaman beyninizin bir köşesi dank eder belkide neyle...?