Domain yanlış yazıldığını söyledim geri çektigimi söyledim Suçmu artı buradaki yöneticilerin küfürlü - Rep nedemeli bunu hiç söz eilmiyor bu konuda ben kime şikayetimi dile getirmeliyim? Yönetici arkadaşlardan cevap bekliyorum o kadar küfürlü - Rep sonra
https://www.r10.net/forumda/225563-bo...i-napalim.html
oku burayı. domaini yanlış yazdım diyosun. ama +rep ve itrader verseydim yanlış yazdığın domaini bana göndercektin

bence daha fazla kasma kendini..