• 24-01-2020, 02:08:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlar İçin Teşekkür Ederim
  • 24-01-2020, 02:10:49
    #2
    Direkt markanın adı geçtiği için sorun yaşanabilir. İŞKUR markası kullanıldığı için herhangi bir menfaat elde edilmiyor olmasına rağmen çok ciddi para cezasına çarptırılanlar olduğunu okumuştum. Bu yüzden dikkatli olması gerekiyor.
  • 24-01-2020, 02:17:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt markanın adı geçtiği için sorun yaşanabilir. İŞKUR markası kullanıldığı için herhangi bir menfaat elde edilmiyor olmasına rağmen çok ciddi para cezasına çarptırılanlar olduğunu okumuştum. Bu yüzden dikkatli olması gerekiyor.
    Bende reseller olduğundan host açtım yani benim başım ağrımasın derdindeyim bende
  • 24-01-2020, 02:19:29
    #4
    sosyaladres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende reseller olduğundan host açtım yani benim başım ağrımasın derdindeyim bende
    Sizin başınıza bir şey gelmesi yasal olarak mümkün değil, yer sağlayıcıların yükümlülüklerine bakabilirsiniz. Yine de içim rahat etsin derseniz; DNS'leri CloudFlare arkasına alın.
  • 24-01-2020, 02:33:54
    #5
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin başınıza bir şey gelmesi yasal olarak mümkün değil, yer sağlayıcıların yükümlülüklerine bakabilirsiniz. Yine de içim rahat etsin derseniz; DNS'leri CloudFlare arkasına alın.
    Tabi "Yer Sağlayıcı Bildirimi Yapıyorsanız."
    Bildirim yapmıyorsanız iş size kalır.
    Fatura kestiyseniz ve yer sağlayıcı bildirimi yapmadıysanız da şikayet durumunda akıllarına gelirse birilerin 6.000.-TL ceza yeme ihtimaliniz var.
  • 24-01-2020, 02:40:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi "Yer Sağlayıcı Bildirimi Yapıyorsanız."
    Bildirim yapmıyorsanız iş size kalır.
    Fatura kestiyseniz ve yer sağlayıcı bildirimi yapmadıysanız da şikayet durumunda akıllarına gelirse birilerin 6.000.-TL ceza yeme ihtimaliniz var.
    Arkadaşım diye ücretsiz hosting açmıştım fakat kapattım bişi olursa benim başım ağrımasın.
  • 24-01-2020, 02:46:34
    #7
    Yer Sağlayıcı Bildirimi ile ilgili birçok yanlış bilgi var.

    Genel bilgi için şu sayfada yazdıklarımı inceleyebilirsiniz.
    https://www.r10.net/webmaster-genel-...post1072763913
  • 24-01-2020, 02:58:20
    #8
    Devlet kurumunun birebir ismi. Ne olursa olsun İsmi aynen kullanmak, gerçek kurum gibi davranmak var işin içinde. Boşta olmasının sebebi de büyük ihtimal kimse cesaret edememiştir o yüzdendir. Burası Türkiye yasalar yavaş ilerliyor ama eninde sonunda çalarlar kapıyı.
    Bilmeyenler icann politikalarına bakabilir