Devlet kurumunun birebir ismi. Ne olursa olsun İsmi aynen kullanmak, gerçek kurum gibi davranmak var işin içinde. Boşta olmasının sebebi de büyük ihtimal kimse cesaret edememiştir o yüzdendir. Burası Türkiye yasalar yavaş ilerliyor ama eninde sonunda çalarlar kapıyı.
Bilmeyenler icann politikalarına bakabilir