Direkt markanın adı geçtiği için sorun yaşanabilir. İŞKUR markası kullanıldığı için herhangi bir menfaat elde edilmiyor olmasına rağmen çok ciddi para cezasına çarptırılanlar olduğunu okumuştum. Bu yüzden dikkatli olması gerekiyor.
Bende reseller olduğundan host açtım yani benim başım ağrımasın derdindeyim bende