Direkt markanın adı geçtiği için sorun yaşanabilir. İŞKUR markası kullanıldığı için herhangi bir menfaat elde edilmiyor olmasına rağmen çok ciddi para cezasına çarptırılanlar olduğunu okumuştum. Bu yüzden dikkatli olması gerekiyor.