• 24-04-2018, 17:22:50
    #1
    Merhabalar. Kartım daha önceden GoDaddy'de kullanıldığı için istediğim alan adını oradan satın alamadım. Daha sonra 1&1 sitesine baktım ve .org uzantısına yaptıkları indirim gayet güzeldi. Oradan alan adımı aldım. Kartımdan parayıda kesti. Resim 1'de görüldüğü gibi 1&1 sitesinin klasikleşmiş maili geldi. Alan adını dün almıştım. Dün 2-3 saat bekledim halen ne onay maili geldi nede control panelinden onaylandığı gözüktü. Yardım bölümünde 1 gün içerisinde geri dönüş yapılacağı yazıyordu. Bunun üzerinde bekledim. Ancak şuan aynı şekilde ne onay mesajı geldi nede Control panelinden gözüküyor. Resim 2'de control panelinde gözüken mesajı inceleyebilirsiniz.

    Resim 1:
    https://i.hizliresim.com/D7Zkd6.png
    Resim 2:
    https://i.hizliresim.com/1J5ngp.png


    Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
  • 24-04-2018, 17:24:24
    #2
    Domain transfer işleminde bende sorun yaşadım, parayı kesti transfer gerçekleşmedi. İade de olmadı, peşini bıraktım ben meblağ ufak olduğu için. Bulaşmayın arkadaşlar bu firmaya.
  • 24-04-2018, 17:25:45
    #3
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain transfer işleminde bende sorun yaşadım, parayı kesti transfer gerçekleşmedi. İade de olmadı, peşini bıraktım ben meblağ ufak olduğu için. Bulaşmayın arkadaşlar bu firmaya.
    Yeminle GoDaddy'nin üstüne tanımam artık. Bu arada geçmiş olsun.



    Peki para iadesini nasıl isteyebilirim?
  • 24-04-2018, 17:34:49
    #4
    Bu firma kadar lanet bir firma yok maalesef. Sürekli mail atıp darlayın hocam iade yapıyorlar.
  • 24-04-2018, 17:39:13
    #5
    emeric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu firma kadar lanet bir firma yok maalesef. Sürekli mail atıp darlayın hocam iade yapıyorlar.
    Hocam malesef en uygunu bu olunca bunlardan aldım. Almaz olaydım. Ancak bu alan adı bana acil lazım olduğundan dolayı acele ediyorum. Yoksa 2-3 gün daha sabrederim.
  • 24-04-2018, 17:40:50
    #6
    benim çok güzel 2 domainimi yediler 1and1 pişmanlık aldanmayın
  • 24-04-2018, 17:42:07
    #7
    Öyle bir firma ki acil almam gereken domaini şans ve tesadüf üzerine girip regledim bekle bekle gelen yok fakat ücreti kesti , Müşteri ile beraber 12 gün berkledikten sonra gelen mailde bize para gelmedi ayrıca aldığınız domain başka biri tarafından kayıt edilmiş yazıyordu Yani diyeceğim o ki bu firmadan hizmet alıp memnun kalan YOK !
  • 24-04-2018, 17:42:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ufak bir araştırma sonucu bu firmanın yeni bir hesapla alınan ilk domaini geç kayıt ettiği bilgisine ulaştım. Eğer yarın da domain kayıt edilmezse yetkili kişiye mesaj gönderip para iadesi isteyin. Meblağ ne kadar düşük olursa olsun paranızı kimsede bırakmayın. Sıkıntı çıkaracaklarını zannetmiyorum, tanınmış bir firma.
  • 24-04-2018, 17:44:50
    #9
    Prode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir firma ki acil almam gereken domaini şans ve tesadüf üzerine girip regledim bekle bekle gelen yok fakat ücreti kesti , Müşteri ile beraber 12 gün berkledikten sonra gelen mailde bize para gelmedi ayrıca aldığınız domain başka biri tarafından kayıt edilmiş yazıyordu Yani diyeceğim o ki bu firmadan hizmet alıp memnun kalan YOK !
    Şuanda 'müşteri' faktörü dışında aynı olayı yaşıyorum