Merhabalar. Kartım daha önceden GoDaddy'de kullanıldığı için istediğim alan adını oradan satın alamadım. Daha sonra 1&1 sitesine baktım ve .org uzantısına yaptıkları indirim gayet güzeldi. Oradan alan adımı aldım. Kartımdan parayıda kesti. Resim 1'de görüldüğü gibi 1&1 sitesinin klasikleşmiş maili geldi. Alan adını dün almıştım. Dün 2-3 saat bekledim halen ne onay maili geldi nede control panelinden onaylandığı gözüktü. Yardım bölümünde 1 gün içerisinde geri dönüş yapılacağı yazıyordu. Bunun üzerinde bekledim. Ancak şuan aynı şekilde ne onay mesajı geldi nede Control panelinden gözüküyor. Resim 2'de control panelinde gözüken mesajı inceleyebilirsiniz.

Resim 1:
https://i.hizliresim.com/D7Zkd6.png
Resim 2:
https://i.hizliresim.com/1J5ngp.png


Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.