Domain transfer işleminde bende sorun yaşadım, parayı kesti transfer gerçekleşmedi. İade de olmadı, peşini bıraktım ben meblağ ufak olduğu için. Bulaşmayın arkadaşlar bu firmaya.
Yeminle GoDaddy'nin üstüne tanımam artık. Bu arada geçmiş olsun.
Peki para iadesini nasıl isteyebilirim?