Öyle bir firma ki acil almam gereken domaini şans ve tesadüf üzerine girip regledim bekle bekle gelen yok fakat ücreti kesti , Müşteri ile beraber 12 gün berkledikten sonra gelen mailde bize para gelmedi ayrıca aldığınız domain başka biri tarafından kayıt edilmiş yazıyordu

Yani diyeceğim o ki bu firmadan hizmet alıp memnun kalan YOK !
Şuanda 'müşteri' faktörü dışında aynı olayı yaşıyorum