• 03-11-2015, 16:31:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    .com alan adları için en uygun transfer nerede?
    Tüm araştırmalarıma rağmen bir sonuç elde edemedim.

    Alan adları Godaddy'de olduğu için Godaddy dışında firma önerebilirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar dilerim
  • 03-11-2015, 16:54:47
    #2
    bende arıyorum, takip.
  • 03-11-2015, 17:14:25
    #3
    bende takip ediyorum
  • 03-11-2015, 17:16:30
    #4
    Önemsiz listesindeki bir alan adı için 1and1'e (ödemede fazla para çekmemesi için önlemleri alarak) transfer işlemi başlattım.

    Ödeme 1,17 dolar olarak gözüküyor ancak herhangi bir ücret hala kesilmedi.
    1and1'den transfer onay e-postası geldi, onayladım.
    Transfer durumu : Transfer in progress olarak gözüküyor.
    My Invoices kısmı boş.

    1and1 hakkındaki yorumları biliyorum. Hepsini okudum. Ancak daha önce bir işlemim olmamıştı buradan.
    Kötü de olsa bir deneyim olsun dedik, bakalım nasıl sonuçlanacak.
    Gelişmeleri buradan yazarım.

    Bu arada .com transferi için hala transfer yeri arayışı devam ediyor.
  • 03-11-2015, 17:32:09
    #5
    mJet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    .com alan adları için en uygun transfer nerede?
    Tüm araştırmalarıma rağmen bir sonuç elde edemedim.

    Alan adları Godaddy'de olduğu için Godaddy dışında firma önerebilirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar dilerim
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende arıyorum, takip.
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende takip ediyorum
    https://www.r10.net/domain-genel/1521...-sinirsiz.html
  • 04-11-2015, 21:02:59
    #6
    haberbey'in vermiş olduğu siteden transfer işlemi başarılı sonuçlandı. Karttan 1,40 lira çekti. Alan adı aktif.

    https://www.r10.net/domain-genel/1521...-sinirsiz.html

    1and1 üzerinden oluşturduğum transfer de başarılı şekilde sonuçlandı. Transfer tamam, alan adı süresi uzatıldı ve kullanıyorum.

    Ancak henüz bir ödeme çekilmedi karttan. Sipariş kısmında 1,17 dolar gösteriyordu.
    Bununla ilgili bir yorum okumamıştım daha önce.
    Bilgisi olan var mı?
  • 04-11-2015, 21:59:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mJet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haberbey'in vermiş olduğu siteden transfer işlemi başarılı sonuçlandı. Karttan 1,40 lira çekti. Alan adı aktif.

    https://www.r10.net/domain-genel/1521...-sinirsiz.html

    1and1 üzerinden oluşturduğum transfer de başarılı şekilde sonuçlandı. Transfer tamam, alan adı süresi uzatıldı ve kullanıyorum.

    Ancak henüz bir ödeme çekilmedi karttan. Sipariş kısmında 1,17 dolar gösteriyordu.
    Bununla ilgili bir yorum okumamıştım daha önce.
    Bilgisi olan var mı?
    2-3 gün sonra çekiyor 1and1 sorunları okumama rağmen ben de denemek için 2 adet yeni domain kaydetmiştim
    2-3gün sonra kredi kartında veya paypalında limit olmadığı için domaini silinenler var.
    Genelde şikayetler bundan ötürü..
    Domain kayıt işlemi de bir kaç saat sürüyor.
    Bunun haricinde bende başka bir sorun olmadı.