mJet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haberbey'in vermiş olduğu siteden transfer işlemi başarılı sonuçlandı. Karttan 1,40 lira çekti. Alan adı aktif.

https://www.r10.net/domain-genel/1521...-sinirsiz.html

1and1 üzerinden oluşturduğum transfer de başarılı şekilde sonuçlandı. Transfer tamam, alan adı süresi uzatıldı ve kullanıyorum.

Ancak henüz bir ödeme çekilmedi karttan. Sipariş kısmında 1,17 dolar gösteriyordu.
Bununla ilgili bir yorum okumamıştım daha önce.
Bilgisi olan var mı?
2-3 gün sonra çekiyor 1and1 sorunları okumama rağmen ben de denemek için 2 adet yeni domain kaydetmiştim
2-3gün sonra kredi kartında veya paypalında limit olmadığı için domaini silinenler var.
Genelde şikayetler bundan ötürü..
Domain kayıt işlemi de bir kaç saat sürüyor.
Bunun haricinde bende başka bir sorun olmadı.