Önemsiz listesindeki bir alan adı için 1and1'e (ödemede fazla para çekmemesi için önlemleri alarak) transfer işlemi başlattım.

Ödeme 1,17 dolar olarak gözüküyor ancak herhangi bir ücret hala kesilmedi.
1and1'den transfer onay e-postası geldi, onayladım.
Transfer durumu : Transfer in progress olarak gözüküyor.
My Invoices kısmı boş.

1and1 hakkındaki yorumları biliyorum. Hepsini okudum. Ancak daha önce bir işlemim olmamıştı buradan.
Kötü de olsa bir deneyim olsun dedik, bakalım nasıl sonuçlanacak.
Gelişmeleri buradan yazarım.

Bu arada .com transferi için hala transfer yeri arayışı devam ediyor.