haberbey'in vermiş olduğu siteden transfer işlemi başarılı sonuçlandı. Karttan 1,40 lira çekti. Alan adı aktif.

https://www.r10.net/domain-genel/1521...-sinirsiz.html

1and1 üzerinden oluşturduğum transfer de başarılı şekilde sonuçlandı. Transfer tamam, alan adı süresi uzatıldı ve kullanıyorum.

Ancak henüz bir ödeme çekilmedi karttan. Sipariş kısmında 1,17 dolar gösteriyordu.
Bununla ilgili bir yorum okumamıştım daha önce.
Bilgisi olan var mı?